1. ΠΕΛΜΑ

Το πέλμα αποτελείται από την περιοχή που βρίσκεται σε επαφή με το οδόστρωμα καθώς επίσης απομακρύνει το νερό κατά την κύλιση του ελαστικού. Είναι κατασκευασμένο από χοντρές στρώσεις καουτσούκ και προστατεύει τον σκελετό του ελαστικού από χτυπήματα και ζημιές.

2. ΠΛΕΥΡΙΚΟ ΤΟΙΧΩΜΑ

Το πλευρικό τοίχωμα αποτελεί το πλαϊνό του ελαστικού και εκεί αναγράφονται αναφέρονται όλες οι πληροφορίες του ελαστικού. Το πλευρικό τοίχωμα προστατεύει τον σκελετό από την τριβή και την υγρασία ενώ ταυτόχρονα είναι εύκαμπτο για να αντέχει τις συνεχείς συσπάσεις κατά την κύλιση.

3. ΣΚΕΛΕΤΟΣ

Ο σκελετός αποτελεί τη βάση ενός ελαστικού και πρέπει να είναι γερός και εύκαμπτος για να απορροφά τα χτυπήματα και τους κραδασμούς. Ο σκελετός κατασκευάζεται από στρώσεις από ατσάλι και καουτσούκ.

4. ΖΩΝΗ

Η ζώνη είναι ένα ισχυρό περιμετρικό στρώμα ανάμεσα στο σκελετό και το πέλμα του ελαστικού που εξασφαλίζει σταθερότητα κατά την αλλαγή κατεύθυνσης και αυξάνει την ελαστικότητα του πέλματος κρατώντας σταθερό τον σκελετό.

5. ΣΤΕΦΑΝΗ

Η στεφάνη είναι το σημείο επαφής μεταξύ του ελαστικού και της ζάντας και αποτελείται από ένα ατσάλινο σύρμα σε σχήμα δαχτυλιδιού με σκοπό να κρατά τον αέρα υψηλής πίεσης ανάμεσα στο ελαστικό και τη ζάντα.

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ